Stiže još jedan klon Clubhousea. Sada je i LinkedIn potvrdio da radi na svojoj verziji

Uvođenje ovakve funkcije čini se poprilično logičnim potezom za LinkedIn

Čini se da će se gotovo svi okušati u stvaranju konkurenta Clubhouseu, društvene mreže koja je početkom godine počela potiho osvajati svijet. Ono što baš i nije tiho je kako se stvaraju konkurenti. U Kini ih ima barem desetak, Facebook navodno radi svoju verziju, Twitter već dugo ima Spaces, Slack radi nešto svoje, Spotify također navodno radi na svojoj verziji, a sada se društvu pridružuje i LinkedIn.

LinkedIn, koji je prije neko vrijeme kopirao i Stories funkciju (poput praktički svih drugih društvenih mreža), sada potvrđuje kako radi na svojoj verziji “dijeljenih audio soba”. Kao i kod drugih konkurenata, pitanje je koliko i kako će LinkedInova verzija tog koncepta privlačiti korisnike, budući da je jedna od glavnih karakteristika Clubhousea kojom su privlačili ljude bila ekskluzivnost. Za Clubhouse još uvijek treba imati pozivnicu postojećeg korisnika, te iPhone, budući da na aplikaciji za Android još uvijek rade.

Beta testiranje kreće uskoro

“Provodimo neke rane testove za stvaranje jedinstvenog audio iskustva povezanog s vašim profesionalnim identitetom. Razmatramo kako možemo dovesti audio sadržaj drugim dijelovima LinkedIna, poput evenata i grupa, kako bi naši korisnici bili više povezani sa zajednicom”, rekli su iz LinkedIna za TechCrunch.

Iz LinkedIna su nadodali da će beta testiranje krenuti uskoro, a premisa funkcije gotovo je jednaka kao u svim drugim klonovima. Govornici i domaćini su prikazani na vrhu sučelja, dok su slušatelji na dnu. Funkciju je, prije nego što je LinkedIn službeno potvrdio da radi na njoj, iskopao developer Alessandro Paluzzi, pa je objavio screenshotove na svojem Twitter profilu.

LinkedIn se doima i kao poprilično logično mjesto za uvođenje ovakve funkcije nalik Clubhouseu. Ljudi na LinkedInu često ulaze u konverzacije s nepoznatim ljudima, primjerice u komentarima ispod objava, a konverzacije su često i u civiliziranijem tonu nego na nekim drugim društvenim mrežama.