Nekad je nužno odabrati stranu

Procurila je informacija kako Clubhouse već šest tjedana radi na aplikaciji za Android. Stiže već sljedeći mjesec?

Čini se da bi eksluzivnosti iOS-a mogao doći kraj

FOTO: Unsplash

Čini se da bi čekanju Android korisnika za pridruživanje Clubhouseu, društvenoj mreži koja od početka ove godine bilježi veliku popularnost, mogao stići kraj. Do sada je ova društvena mreža fokusirana samo na audio bila limitirana na korisnike iOS uređaja i na one koji imaju pozivnice. No, od kada je popularnost eksplodirala krajem veljače, Clubhouse ja najavio kako rade na verziji aplikacije za Android platformu. Developer Morgan Evetts na Twitteru je objavio kako se aplikacija razvija već šest tjedana, te da bi mogla postati dostupna tijekom svibnja.

Nije baš neobično da tvrtke prvo testiraju i razvijaju svoje aplikacije za iOS platformu, prije nego što ih lansiraju za Android. Zbog toga su često iOS verzije iste aplikacije bolje izrađene, s manje problema i grešaka, te s više funkcija. Međutim, kako bi društvene mreže bile uspješne, jednostavno ne mogu ignorirati korisnike Androida, kojih ima znatno više nego korisnika iOS-a, stoga dolazak Clubhousea na Android nije nikad bio upitan.

Hoće li održati svoju popularnost?

Do lansiranja na Androidu, Clubhouse vjerojatno ima još mnogo posla. Trebali bi pripremiti servere na potencijalnu navalu novih Android korisnika, kako bi oni mogli izdržati taj povećani promet. Ipak, vjerojatno im nije u interesu da prvo iskustvo Android korisnika bude aplikacija u kojoj se ne mogu registrirati, a kamo li koristiti.

Za sada nije jasno hoće li Clubhouse ostati društvena mreža na koju se može ući i registrirati samo s pozivnicom. Također baš i nije jasno hoće li uspjeti održati svoju popularnost i interes, budući da je jedan od glavnih faktora za privlačenje korisnika bio taj dašak ekskluzivnosti koji je dobivao kroz dostupnost samo na iOS-u i kroz sustav pozivnica.

S druge strane, konkurenti još od početka godine spremaju svoje inačice Clubhouseove funkcionalnosti, među kojima je čak i LinkedIn. U Kini, još je u veljači bilo barem deset kopija Clubhousea.