Nekad je nužno odabrati stranu

Nakon što mu je popularnost počela padati, Clubhouse je dostupan na Androidu. No, samo u Americi

Par dana nakon lansiranja zatvorenog testiranja, sada je krenulo i javno

FOTO: Unsplash

Nakon više od godinu dana ekskluzivnosti na iOS platformi, te nekoliko dana nakon što su pokrenuli zatvoreno beta testiranje, Clubhouse je konačno stigao na Android platformu. No, s nekim ograničenjima. Aplikacija je sada dostupna u Googleovom Play Storeu, samo za korisnike iz SAD-a, dok se mi ostali možemo registrirati, pa ćemo biti obaviješteni kada aplikacija lansira u našoj regiji.

Ipak, Clubhouse za Android nije sasvim završen proizvod, pa se tehnički gledano radi o otvorenom beta testiranju. “Naš plan za sljedećih par tjedana je prikupiti povratne informacije naših korisnika, pokrpati sve nedostatke i probleme, te dodati nove funkcionalnosti poput plaćanja i stvaranja klubova prije nego što u potpunosti lansiramo aplikaciju”, pojasnili su iz kompanije. Kada će Clubhouse lansirati van SAD-a, te kada će doći u Hrvatsku, još nije precizirano.

Stiže li Android aplikacija prekasno?

Ono što je pak sigurno je da će Clubhouse ostati društvena mreža koja zahtjeva pozivnicu od postojećeg korisnika, što znači da još uvijek nije sasvim otvorena za sve. U blogu, iz kompanije su napisali kako je to dio nakane da se “rast može mjeriti”. Tijekom ljeta će, kažu, milijunima iOS korisnika koji su bili na listi čekanja dok Clubhouse gradi svoju infrastrukturu, omogućiti pristup mreži.

Kako smo već pisali, Clubhouse je zabilježio nagli skok popularnosti početkom godine kada su se platformi pridružili Elon Musk i Oprah. Korisnike je privlačio sa svojom ekskluzivnosti dobivenoj kroz sustav pozivnica, te poprilično inovativnim konceptom virtualnih prostorija u kojima jedni korisnici mogu razgovarati, a drugi korisnici ih mogu slušati. Praktički, riječ je o podcastima uživo.

Međutim, prošloga tjedna probila se vijest o tome kako im je broj preuzimanja počeo opadati, po prvi puta na ispod milijun novih korisnika mjesečno. Hoće li im dostupnost na Androidu omogućiti novi uzlet popularnosti i registracija, pokazat će vrijeme.