Najveća akvizicija za IBM dosad: preuzeli su softversku kompaniju Red Hat za 34 milijarde dolara
IBM pokušava unaprijediti svoje cloud poslovanje
IBM je objavio kako će preuzeti softversku kompaniju Red Hat za 34 milijarde dolara. Red Hat je firma koja razvija softver otvorenog koda, odnosno softver čiji je cijeli kod javno dostupan, a IBM-u bi trebao pomoći u širenju svojeg tržišta u poslovnom sektoru, posebno na tržištu računalstva u cloudu. Red Hat sebe smatra jednom od vodećih kompanija za softver slobodnog koda, a fokusiraju se na računalstvo u oblaku i servere koji pogone operativni sustav Linux. Red Hat je osnovan 1993. godine, a s vremenom je postao popularna alternativa Microsoftovim softverskim rješenjima.
Godine 2012., Red Hat je postao prva kompanija koja razvija softver otvorenog koda koja je imala prihode veće od milijarde dolara. Sada će postati dio IBM-ovog odjela Hybrid Cloud. Akvizicijom IBM vjeruje da će uhvatiti veći dio tržišta, odnosno, omogućiti većem broju korisnika prebacivanje svog poslovanja u cloud. IBM koji trenutno ima tržišnu vrijednost od 114 milijardi dolara, platit će 190 dolara po dionici Red Hata, što je u usporedbi s vrijednosti dionice Red Hata u petak 63 posto više.
The biggest part of the news is that IBM is committed to keeping the things that have made us Red Hat and that have made…
Gepostet von Red Hat am Sonntag, 28. Oktober 2018
Najveća IBM-ova akvizicija
“Većina kompanija je danas samo 20 posto investirana u cloud. Oni ustvari samo unajmljuju računala u oblaku kako bi smanjili svoje troškove. Sada ćemo se baviti s ostalih 80 posto, odnosno, pružanjem dodatne vrijednosti koje cloud računalstvo može imati za kompanije”, izjavila je Ginni Rometty, šefica IBM-a. CEO Red Hata, Jim Whitehurst, izjavio je kako će ovom akvizicijom Red Hat moći doprijeti do još veće publike, te da će IBM njihov softver zadržati u obliku otvorenog koda.
Kupnja Red Hata je najveća akvizicija koju je IBM ikada napravio, piše Reuters. Kupnja se dogodila u trenutku kada je IBM-u usporio rast prihoda, što se uglavnom pripisuje kaskanju za konkurencijom u području cloud računalstva, pogotovo za Microsoftom i Amazonom. IBM se još 90-ih odmaknuo od proizvodnje hardvera, te se od tada fokusira na poslovne korisnike i usluge web hostinga.