Facebook je lansirao Facebook Pay, uslugu pomoću koje možete plaćati i prebacivati novac. Evo što treba znati

Facebook s Payom ulazi na tržište digitalnih plaćanja, na kojem ga čeka konkurencija poput Revoluta

FOTO: Facebook

Facebook je i službeno zakoračio u područje digitalnog plaćanja, budući da su lansirali Facebook Pay, ipak zasad samo u Americi. Preko Facebook Paya, korisnici će moći slati novce preko Facebooka i Messengera, a iz kompanije su u blogu napisali da će se novci preko Facebook Paya moći slati i putem WhatsAppa i Instagrama.

Za sada će se s Facebook Payom moći plaćati dobrotvorne kampanje, raznorazne stvari unutar videoigrica, ulaznice za događaje, te slati novce vašim prijateljima na Facebooku. Plaćanje će biti moguće i na odabranim Facebook Pagesima, te na pojedinim trgovinama koje posluju preko Facebook oglasnika. Iz Facebooka su također rekli da će se usluga proširiti i na druge zemlje, no za sada nema najava kada bi se to moglo dogoditi.

Sučelje Facebook Paya za doniranje Facebook

Podržavat će većinu popularnih kartica

Facebook Pay će se nalaziti unutar odjeljka za postavke unutar aplikacija poput Facebooka i Messengera, a podržavat će većinu popularnijih kreditnih i debitnih kartica, te PayPal. Plaćanja će se provoditi preko PayPala i Stripea, te još nekih drugih usluga s kojima Facebook sklopi partnerstvo.

Facebook Pay će lansirati samo par tjedana nakon što je veći broj partnerskih kompanija odustao od Facebookovog drugog sličnog projekta, Libre. PayPal, kompanija koja podržava Facebook Pay, jedna je od prvih koja je odustala od sudjelovanja u projektu Libra. Do sada su gotovo svi veći igrači s američkog tržišta usluga za digitalno plaćanje odustali od Libre, u trenutku kada je povjerenje u Facebook na najnižim razinama.

Kažu da je sve sigurno

Facebook za transakcije neće uzimati naknadu za plaćanje preko Messengera, no moguće je da će naplaćivati naknadu trgovcima koji odluče prodavati svoje proizvode na Facebooku. Što se tiče sigurnosti i privatnosti, iz Facebooka su rekli da su sva plaćanja enkriptirana, kao i podaci o karticama koje su uvrštene u Facebook Pay.

Kako bi izvršili plaćanje, korisnici će plaćanje morati potvrditi PIN-om, otiskom prsta ili prepoznavanjem lica, što stvara još jednu razina sigurnosti. Zanimljivo je istaknuti da Facebook u Indiji testira plaćanja preko WhatsAppa, WhatsApp Pay, već 18 mjeseci. Sasvim je realno očekivati da će se te dvije usluge s vremenom objediniti, u trenutku kada se Facebook Pay lansira na međunarodnom tržištu, a ne kao sada, samo u Sjedinjenim Državama.