Clubhouse navodno misli da vrijedi četiri milijarde dolara, što je četiri puta više nego u siječnju
Ova društvena mreža još uvijek nije dokazao da može generirati zaradu
Clubhouse, društvena mreža koja je postala naglo popularna pa gotovo sve druge društvene mreže pokušavaju kopirati njenu funkcionalnost (čak i LinkedIn), misli da vrijedi četiri puta više nego u siječnju. Tada su u investicijskoj rundi imali vrijednost od oko jedne milijarde dolara, a sada prema pisanju Bloomberga, Clubhouse misli da vrijedi četiri milijarde.
Točnije, u novoj investicijskoj rundi koju ta društvena mreža fokusirana na audio pregovara s potencijalnim investitorima, očekuju da će doći do vrijednosti četiri milijarde dolara, tvrde izvori za Bloomberg. Međutim, trenutno baš i nije jasno koliko zapravo novaca Clubhouse želi skupiti, niti tko bi bili potencijalni investitori u novoj rundi.
Investitori imaju golema očekivanja
Bloomberg ističe da je potencijalna učetverostručena vrijednost Clubhousea u samo par mjeseci odraz “astronomskih očekivanja” njegovih investitora, što je poprilično podcijenjen opis za očekivanja koja investitori imaju od Clubhousea, budući da je kompanija osnovana prije godinu dana i praktički nije dokazala kako se s njenim konceptom može generirati zarada. U siječnju, Clubhouse još uvijek nije imao dostupnu Android aplikaciju, te još uvijek nije generirao zaradu. Stvari se od tada do danas nisu promijenile.
Clubhouse je praktički još u ranim fazama, pa još uvijek pokušava skupiti neka glasovita imena, odnosno influencere, koji bi održavali interes za platformom. Ovaj tjedan sklopili su partnerstvo sa Stripeom, najvrjednijim privatnim tehnološkim startupom u SAD-u. Suradnjom s tim startupom iz fintech područja, korisnici će moći ostavljati “napojnice”, odnosno, donirati svojim najdražim kreatorima na platformi, što bi moglo privući određen dio influencera.
Hoće li moći nositi s konkurencijom?
S druge strane, postoji i problem hoće li Clubhouse moći održati svoju popularnost kada jednom ukine pozivnice, pa će se moći pridružiti bilo tko. Time, ali i lansiranjem aplikacije za Android, Clubhouse bi izgubio dašak ekskluzivnosti koji je dobrim dijelom privlačio korisnike.
Problematično je i kako će se Clubhouse moći nositi s konkurencijom, budući da su kako smo pisali, gotovo sve druge društvene mreže počele s implementacijom sličnih funkcionalnosti. Počele su se javljati i kopije, pa ih je tako u Kini još u veljači bilo više od deset.